Top Ad unit 728 × 90

Resimli Aşk Şiirleri, Facebook Aşk Şiirleri Kapak Fotoğrafları

RESİMLİ AŞK ŞİİRLERİ
Sosyal medya sitelerinden paylaşabileceğiniz onlarca güzel resimli aşk şiirlerini sizler için derledik. Sevdiğinize söyleyemediğiniz ifadeleri aşağıdaki resimlerde bulup facebook, twitter gidi sosyal medyadan paylaşabilirsiniz... Sizin için en güzel aşk sözlerini yayınladık...

İşte en güzel resimli aşk şiirleri...

Yıkılır mıyım sanıyorsun? Sarsılmam bile, Cam gibiyim, bazıları ne kadar kırarsa kırsın, kırıldıkça keskinleşirim... 


Bazen susmak gerekir, duymak içi...

Seni bana anlatmak zor demişler, Beni sana anlatmak kolay mı sanki? Senin aşkın gerçekten zor olsa da, benim aşkım kolay mı sanki? Boşuna arama o günleri, sen beni unuttun da ben seni unutmadım mi Sanki...

Seni seviyorum; bir gül olmak isterdim, dalımdan koptuğum an, yalnız senin için kopayım ve yalnız senin avuçlarında solayım diye, BİRTANEM...

Öyle güzeldin ki! Ama bir gün anladım, yüzündeki güzelliğin ruhundan geldiğini... Öyle güzeldin ki, Anladım seni güzel gören benim gözlerimdi, Sevgimin güzelliğiydi seni güzelleştiren...

Kestiğim ümitlerden yelken yaptım...
Ama yokluğunda ne gidebildim, ne de kalabildim. Gerçek miydi, tutunmaya çalıştıklarım,
Hediye süsü verilmiş, ayrılıklarım...

Her şey unutulur da, bir sen unutulmazsın!...
Bir iz gibi kalbimde daima kalacaksın,
Sen vakitsiz gelen kış, beni üşüten yazsın, fakat yine ısıtan, yakan sen olacaksın...

Hep kazanan sen oldun. bile bile kaybettim nasıl kıyardım sana canımdan öteydin, sana yalan gelse de ölesiye sevildin...

bir muammadır aşk, kiminin vicdanına atılan taş, kiminin fakir gönlüne katılan aş, kimin de gözüenden akıtılan yaştır... AŞK...

Başımı ellerimin arasına ne ilk ne de son alışım, ilk acım değil ama en büyük acımsın...


Biliyor musun? sevgilim, ben sadece seni sevmiştim, seni kalbime yazmıştım orada sadece sen vardın, düşünüyor musun sevdiğim, söyle uğruna gönül verdiğim, bak şimdi ben ne haldeyim, bak da gör seni nasıl sevmişim...

resimli aşk şiirleri, ask siirleri kapak, resimli kapak resimleri şiir, facebook resimli ask siirleri, 2015 resimli ask siirleri
Resimli Aşk Şiirleri, Facebook Aşk Şiirleri Kapak Fotoğrafları Reviewed by Haberler4 on 00:49 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by Aşk Şiirleri, En Güzel ve Anlamlı Şiirler © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.