Top Ad unit 728 × 90

Kısa Aşk Şiirleri, Kısa SMS Aşk Şiirleri

AŞK ŞİİRLERİ KISA, ANLAMLI, SMS

Sevgilinize, aşık olduğunuz kıza yazabileceğiniz kısa sms olarak gönderebileceğiniz aşk şiirlerini sizler için derledik. İşte en güzel ve anlamlı aşk şiirleri... Kısa aşk şiirleri arasında güzel resimli aşk şiirleri de var... İstediğiniz gibi sosyal medyadan paylaşabilirsiniz... İsterseniz yorum bölümünden de kendi yazdığınız şiirleri yazabilirsiniz...

ÇOK sevilmeye değil, HEP sevilmeye ihtiyacım var.

Ruhumun en güzel en temiz ve en derin köşesinde sen varsın, sadece benim bildiğim ve bana ait olduğun sürece orada kalacaksın birtanem

Adını gökyüzüne yazdım her sabah sende doğsun diye, yüreğini yüreğime yazdım canın yandığında benimle yansın diye, adını canım koydum sen öldüğünde bende öleyim diye.

Rüzgarın kemanını çaldığı ve damlaların pencerene vurduğu bir gecede yatağına uzanıp hayalini kurduğun ve keşke dediğin tüm güzellikler senin olsun…

En sürekli aşk karşılığı olmayan aşktır.

Hayatta üç şeyi sevdim. seni, kalbimi, ümit etmeyi. Seni sevdim, sensin diye. Kalbimi sevdim, seni sevdi diye. Ümit etmeyi sevdim, belki seversin diye.

Bir çember olsa, ortasında sen, sana eşit her noktada ben, sen her dönüşünde beni, ben her bakışımda seni görsem!

Sevgi tıpkı bir gül gibidir, rastgele tutarsan dikenleri eline batar, yaprakları Açarsan içindeki duyguları akar, tutmasını bilirsen o gül sana tapar!

Kalbin beni silse, çabucak unutsa da, o sıcak ellerin başka birini tutsa da, yıllar gözyaşlarını bensiz kurutsa da mahşerde benimsin bunu sakın unutma!

Bir gün dudakların kurursa okyanusu getiririm sana. Akşam ayazında üşürsen güneşi getiririm sana. Eğer gönlün bir sevgi ararsa kalbimi söküp getiririm sana...

Bir delinin seni öpmesine izin ver, ama bir öpücüğün seni delirtmesine izin verme.


İnsanlar hep birilerinin peşinden koşarlar, ama dönüp de kendi peşlerinden koşanlara hiç bakmazlar.

Gülüşünü seversin, sesini seversin, sohbetini seversin. Sevmek için illa ki yüzünü görmek şart değil; Yüreğinde duruşunu seversin.

Eğer geceler seni düşündüğüm kadar uzun olsaydı asla sabah olmazdı…

Geceleri uzaklara çığlık olur sesim denizden çıkan yosun kokusundan keskin sana özlemim bu sabah senin için aralandı gözlerim “GÜNAYDIN HER ŞEYİM”


Seni bir serçenin gözyaşlarını sevdiği kadar seviyorum. Diyeceksin o kadar az mı diye, ama unutma serçeler ağlarsa ölürler birtanem...

Bilinmedik bir hüzün var içimde, bir gariplik. Anladım ki, ya ben fazlayım bu şehirde ya da biri eksik.

Sen benim yaşama sebebimsin, benim son nefesimsin, sebepsiz göz yaşlarım, kurduğum tek hayalimsin sen benim cennetimsin…

Birinin gözlerine bakmak, onun rüyalarına girmeyi göze almak demektir. Sevmeye kabiliyetin yoksa, o gözlere bakmayacaksın.

Yağmur başladı…Gelse de ıslansak dediği biri olmalı insanın…


Ah benim sevdasında bencil; ama yüreğinde sağlam sevdiğim. Aklıma gelişini seveyim: ne güzel darma duman ediyorsun beni.

Sana en muhtaç olduğum şu anda gel. Yaşamak olsan da gel, ölüm olsan da gel.

Bir isteğim var sadece senden, onun kokusunu al getir, onu saçlarını al getir, hatta mümkünse onu al getir bana rüzgar.

Herkesin bir umudu vardır, bir savaşı, bir kaybedişi, bir acısı, bir yalnızlığı, bir hüznü, çünkü; Herkesin bir gideni vardır, içinden bir türlü uğurlayamadığı.

Gözlerinle görmediğin ama sesini duyduğun, varlığıyla huzur bulduğun bir denizin yakınında yürümek gibidir uzaktan sevmek!

Yemyeşil bir deniz senin gözlerin ne bir sandal, ne bir ada, ne bir sahil var boğuluyorum.


Hani gözler vardır sözleri anlatır, hani sözler vardır gözleri anlatır, bir de aşk vardır seni anlatır…

Merhaba sevdiğim; ben o sevmediğin. Bugünde mi geçmedim aklının kıyılarından?

Canımı kapına, yüreğimi ellerine, ruhumu bedenine, uykumu yatağına, öpücüklerimi dudağına göndereceğim!. Ve yemin ederim seni ölünceye kadar seveceğim!…

Seninle her şeye varım ben, sen benim uğurlu yolumsun. Yıldızlara yürürüm senle, sen iste canım senin olsun.

Seni Sevdiğim kadar ibadet etseydim ; cennette köşküm olurdu…

Tabaklarda kalan son kırıntılar gibiydi sana olan sevgim. Sen beni hep bıraktın; Bense hep arkandan ağladım.

Aklımda işin yok! Durup durup aklıma gelme…Yanıma gel, Mevzu kalbimde!

kisa ask siirleri, en guzel ask siirleri, anlamli ask siirleri, kısa şiir, aşk sözleri
Kısa Aşk Şiirleri, Kısa SMS Aşk Şiirleri Reviewed by Haberler4 on 22:13 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by Aşk Şiirleri, En Güzel ve Anlamlı Şiirler © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.