Top Ad unit 728 × 90

Yeni Aşk Şiirleri, Kısa ve Anlamlı Aşk Şiirleri

AŞK ŞİİRLERİ KISA

Öyle Bir Seveceksin ki . . . Ayakların Ellerin. . . Tüm
Bedenin Ona
Mahkum Olacak.
Müebbet Ceza Kesecek Aşk Sana. . .
Tek Koğuşun O Olacak . . .
Ne Firara Yelteneceksin. . . .
Nede Başka Koğuşa Tahliyeni İsteyeceksin..

Siz Bilmezsiniz,
O' Bir Gülerdi...
Benim Aklım Başımdan Giderdi .
Doğal Olmayan Afetler Olurdu Kalbimde...
Ritmi Bozulurdu .
Dizlerim Çözülürdü Tüm Bağlarından O'na Bağlanırdı . Elim Ayağım Kör Düğüm O'na Dolanırdı
Heyecanlanırdım Ulan .
Yanardı Volkan gibi Tüm Aşk'ı Duygular Hücrelerimde .
O Bir Gülerdi . Bende Binlerce Hal Yaşanırdı

Bir gün karşılaşacağız seninle..
Sen parmağındakini saklayacaksın ben ise gözlerimi
kaçıracağım senden..
Yüreğimiz acıyacak, ne kadar istemesek de
Sarılamayacağız o an..
İkimizde zor olsa da yolumuza devam edeceğiz.. Sonra yanımızdaki soracak kimdi o ?
Verdiğimiz cevaplarla tekrar öldüreceğiz birbirimizi..
- Hiç , hiç kimse ! Birine benzettim sadece...

Senin Yokluğun En Büyük Yoksullukmuş
Bunu Öğrendim…
Senden Sonra Tarifi Değişti Her şeyin
Renklerin,Çiçeklerin,Gecenin..
Ne Evsizlik Ne Susuzluk Nede Açlık
Tarifi Olabilir mi Yoksulluğun… Yoksulluk; Sevgiliden Mahrum Kalmak
Gözleri Olmadan Bakmak Hayata
Nefesi Olmadan Yaşama Tutunmak
Annesiz Kalmış Bir Çocuk Gibi
Korkmak… !
Acı Çekmek ,Vatansız Kalmak Gibi Hürriyeti Elinden Alınmış Kuşlar Gibi
İçli İçli Haykırmak…
Bir Katran Karasıdır Yokluğun Ey Can
Sensizliğe Yürümek,Sensizliğe Düşmek
Sessizliğinde Her Gün Ölmek ..
Senin Yokluğun En Büyük Yoksullukmuş.. BUNU ÖĞRENDİM...

Ben Şair Değilim Sevgili...
Ben Sadece Duygularımın Dilencisiyim...
Ressam Değilim Ben Sevgili, Seni Resmedemem Ama En
Güzel Ben Yazarım Seni... En Güzel Ben Anlatırım Yüzünde
Barındırdığın Detayların Hepsini…
Sadece Süslü Cümleler Kurmak İçin Oynamıyor
Kalemim;
Bir Şiir Tutup Çıkarıyorum Bazen İçimden; İki
Kelimesinden Biri Sen... Önce Sevgini Yazdım Sonra Yıllarca Ayrılığı
Ne Seni Sevebildim Gönlümce Nede İyi Bir
Şair Olabildim... Kısaca Sevgili, Ben Yıllarca Şiir Yazdım Diye Kendimi
Kandırdım...
Ben Sadece Kendime Seni Anlatan, Yarım Kalmış Sevda
Masalımı Anlattım...
Şair Değilim Asla... Sadece Seni Yazıyorum Hala O Kadar...
Sahipleniyorum Seni İşte...
Canımın Yettiği Son Nefese Kadar Yazıyorum Seni
Kaderime Ömrüme...
Yeni Aşk Şiirleri, Kısa ve Anlamlı Aşk Şiirleri Reviewed by Haberler4 on 19:19 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by Aşk Şiirleri, En Güzel ve Anlamlı Şiirler © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.