Top Ad unit 728 × 90

Kapak Sözler, Kısa Kapak Sözler, Facebook Kapak Sözler

EN GÜZEL KAPAK SÖZLER KISA

Facebook ve Twitter'dan paylaşabileceğiniz en güzel , en yeni kapak sözleri sizler için bir araya getirdik. Aşağıdan size göre uygun bir kapak sözü bulabilir ve paylaşabilirsiniz... İsterseniz daha güzel sözleri sizler de YORUM bölümünden bizimle paylaşabilirsiniz...

Hayatta iki şeye dikkat edeceksin. Bir yolda giderken kavşaklara, iki yüzüne karşı karşı gülüp arkadan iş çeviren...

Arkamdan oynan oyunların farkındayım ve artık kızmıyorum biliyorum ki beyin gelişimi için çoluk çocuğun oyuna ihtiyacı var...

Çok sevme nefret edersin, nefret etme çok seversin...

Aklımı almana aklın yetmez… Uğraşmaya sabrın yetmez… Ben kendimden Bu kadar eminken Alayı gelsin hiç farketmez…

Ya geç karşıma ortalığı sevginle inlet, ya da çekil kenara adam gibi nasıl sevilir seyret.

Beni tanımadan arkamdan konuşanlara sesleniyorum! Köpekler tanımadıklarının arkasından havlarlar...

Seni senle yaşamak varken hayalini kurmak zor...

Sevmek suçsa suçluyum, suçum buysa da mutluyum..!

Arkamdan konuşup da beste yapacağına yüzüme karşı konuş da düet yapalım..!

İtle köpekle oyalanacak vaktim olsaydı veteriner olurdum...

Atara atar, gidere gider, ama sizin yaptığınız gider bu saatten sonra benim yalnızca hoşuma gider...

Senin yaptığın gider, benim hoşuma gider...

Vur hançeri kalbime, kalbim kana bulansın. Fazla derine inme çünkü orada sen varsın...

Kalemimi kırar arkama bakmadan giderim

Sana çok 100 verdim.. 96'sını geri alıyorum.. Şimdi etrafında 4 dön bakalım.(Turabi)

Yola birlikte çıktıklarınla yolda karşılaştığın kişileri değiştirirsen yolunu şaşırırsın

Sen benim adımı bile anlamazsın. Bırak dost kalmayı sen benim düşmanım bile olamazsın…

Şimdiye kadar kazandığın değeri boş konuşarak harcama.

Sen düşünürsün ben uygularım işte farkımız bu.

Beni sevmek için kendini ayarlama, yoksa sana reset Atarım…

Mühürledim Seni ömrüme Mühürledin Sen Beni ömrüne..

Bu Kalp Sevmekten Yorulmaz! ölüme Güler Gülüme Ölürüm Gülüm!

Sizler kutu kutu pense oynarken bizler kutu kutu efes içiyorduk...

Allahm yağmur yağdır yeryüzüne pislik çok!

Bu saatten sonra ben başkası için yazarım, sen kendin için okursun!

Piyangonun sana çıkmadığına çok şaşırdım halbuki bütün numaralar sendeydi.:))

Aslında ben seni olduğun gibi kabul ederdim de; “Sen Olmamışsın.” sıkıntı orada..

Gözümde küçülmüş insanlarla büyük hesaplarım olmaz benim…

Hani ben kötüyüm ya senin gözünde! Hiç düşünüyor musun acaba; sen kaç kuruşluk adamsın benim gözümde..

Yanımda bir kişilik yer var ama o kişilik sende yok.

Hiç bir zaman yüksekte görmedik kendimizi, sadece gereksiz insanlar için düşürmedik seviyemizi..

Sende haklısın…Adamlığın kadar konuş dedim diye bu susmalar…!

Ben kimseye beni sevsin diye soytarılık yapmam… Ya sever bildiği gibi, ya gider geldiği gibi.

Kimse bir şeyleri ima etmesin, nefretiniz varsa yüzüme söyleyin söyleyemiyorsanız beni dinleyin!

Misafirlikte tıka basa yediğin halde sofradan kalkarken laf olsun diye “hani ne yedin ki” diyen, ev sahibinin önüne kusup “ahanda bunu yedim” diyesim var.

Her insan kaldıramaz sevdamı sözlerim sana yalan sevdalı!

Yok artık sana ait bedenimde tek bir anı, sen bende koskoca bir hiç oldun kurduğun kelimeyle…

Hayallerimi bırak umutlar senin olsun döneceksin sanarak yaşanmaz biliyorsun!

Kaç lisan bilirsen bil; terk edilmeyi yüreğine tercüme edemeyeceksin

Sevebileceğim birine benziyordun dedi.. Olsun dedim, sen de insana benziyordun.

kapak sözler, koyucu sözler, en güzel laf sokma, kapak mesajlar, sevgiliye kapak sözler, en güzel laflar, harbi koyucu laflar, kızlar için kapak sözler, 2015 kapak laflar
Kapak Sözler, Kısa Kapak Sözler, Facebook Kapak Sözler Reviewed by Haberler4 on 16:24 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by Aşk Şiirleri, En Güzel ve Anlamlı Şiirler © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.